Jeg kan si A, men ikke B.

Fredagskvelden kom jammen meg overraskende kjapt. Jeg synes ikke det var lenge siden jeg satt her og det var fredag og helg. Det går så forferdelig fort, at jeg rekker nesten ikke å henge med. Jeg må også innrømme at jeg liker at ukene går fort i den perioden jeg er i akkurat nå. Det er liksom noe som skjer hele tiden, hver eneste dag. Men, det er jo akkurat sånn jeg liker det. Desto flere baller det er i luften, desto bedre har jeg det.

 

 

Det er en del jeg har lyst til å fortelle dere, men noe av det må jeg vente med å fortelle om en uke, og noe annet får vente til nærmer våren. Jeg går å tripper, smiler, kjenner på en spenning og ja. Har masse morsomt å tenke på i disse dager. Jeg vet det er litt dårlig gjort av meg å si a, og ikke b. Men, det må jeg bare beklage. 

 

Nå skal jeg se litt på Senkveld før jeg legger meg. I morgen skal jeg nemlig på jobb, så da må batteriene lades. Håper dere har en fin fredagskveld.

 

Hugs.

 

-Randi Annette-
 

8 kommentarer

Siste innlegg