Jeg + vektløfting = sant?

Jeg var så heldig å bli invitert på trening med ei knasende god jente som kan det å by på krutt, eksplosivitet og ikke minst – underholdning. Hun er utdannet PT og går selv på et kurs innen vektløfting, så jeg fikk lyst til å prøve meg når hun skulle øve på teknikker. Jeg hadde ikke tenkt å prøve så mye da jeg var livredd for å drite meg ut. Men, jeg så ikke så teit ut, ikke alltid i så fall.

 

Teknikk er noe jeg har stor respekt for. Jeg vil heller terpe masse med lav vekt, enn høy vekt og ende opp med vridninger og skader.

 

 

 


Øvelse gjør mester.

 

 

Min gode venn, Ann Elin hadde teknikken på plass. Et kjempe forbildet for meg med tanke på styrketrening – generelt. Hun var faktisk min personlige trener for fem år siden. Og nå, 5 år senere trener vi faktisk sammen. Det må jeg si jeg synes er utrolig morsomt.

 

 

RÅSKAP!!

 

Så jeg har masse å jobbe med når det kommer til dette. Så vi får se om jeg blir bitt av basillen, eller om dette blir noe jeg trener på nå og da.

 

Jeg + vektløfting= ????

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Da har vi en ting felles for tunge løft det 💓 jeg. Har hatt et opphold på 9 mndr pga min kjæres helse, men til uka begynner vi begge igjen.

    2. suttung: Det virker veldig morsomt. Sykt tungt da!!! Men “lite” vekt. Men utrolig morsomt!

      Håper dere får en fin opplevelse sammen med treningen. Det fortjener dere. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg