Hodet er fylt av negativitet – kroppen må jobbe alene.

Jeg blir like fascinert over denne menneskekroppen hver gang jeg tester mine grenser. Jeg snakker i dette tilfelle om trening. I går var jeg på 3T-Midtbyen og kom i prat med ei som jobber i den fantastiske kjeden som 3T er. Hun skulle ha Tabata på 3T-Ilsvika i dag klokken 06.30. Jeg fortalte jeg hadde slitt med halvdårlig form siste ukene, men har begynt så smått med styrketrening. Utfordringen til meg ifra henne var følgende: Jeg utfordrer deg til å komme på den timen.

 

Og dere vet meg og utfordringer. Jeg kunne ikke unngå å møte opp, selv om jeg fikk litt i overkant av seks timer søvn, så hadde jeg meg opp. En avtale er en avtale.

 

Sponset innlegg. Beklager den dårlige kvaliteten på bildet…


 

 

Jeg var ikke helt våken heller, for jeg følte fortsatt på det jeg hadde drømt i natt da jeg stod på gulvet å varmet opp. Litt små ør i hodet og slettes ikke 110% våken. Mer som… Jeg var til stedet.

 

Det å stå der å jobbe på, hoppe ned på gulvet, hoppe opp på boksen, løpe hit, løpe dit. Ta pushups selv om det brenner i skuldre og triceps. Det er magisk å oppleve det. Det å kjenne at kroppen er sliten, den vil ikke mer. Tankene som er negative tynger motivasjonen, så hodet må slås av. Kroppen må jobbe konstant. Ikke tenk – bare gjør det.

 

 

 

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg