DAG 1. SHOPPING I GDANSK.

Endelig var jeg tilbake i Gdansk. Jeg må si jeg liker meg her. Det var så fantastisk å gå i de samme gatene jeg har lengtet etter, og ikke minst utrolig flott å kjenne seg igjen. Jeg gliste fra øret til øret – dette har jeg sett fram til.

 

Klokken 09.00 stod jeg opp, spiste frokost med resten av gjengen som tok nesten to timer. Praten gikk, noe også tiden gjorde. Noe sier meg at vi har det bra sammen på tur.

 

Pappa og Lars ville se VM, noe jeg og Kristina absolutt ikke ville. Så vi dro på shopping. Jeg var på det samme kjøpesenteret sist gang også, men denne gangen fant jeg ikke noe…. Det var utrolig skuffende og kjedelig. Sist fant jeg bukser og overdeler. Men denne gangen ble det en svært enkel genser fra H&M til 60 kroner. Jeg trengte den ikke, men jeg nektet å dra fra kjøpesenteret uten noe som helst.

 

 

Sminke og ansiktkremmer er billig her. Det er halve prisen her, og det er noe jeg bruker hver dag, så da slo jeg til.

 

 

Om litt skal vi ute på restaurant. Det ser jeg fram til. Mer mat og mer drikke- passer meg ypperlig.

 

#gdansk #ferie #reise #Opplevelse #familie #samfunn #tloreal #makeup #H&M #inspirasjon #foto #canonkamera #canon #Polen

-Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. Godt du koser deg sånn på tur! 🙂 Kjedelig å ikke finne noe når man først skal shoppe, men det ble nå litt i allefall. Håper turen fortsetter å være superfin 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg