DAG 2 I POLEN. REISE TIL ELBLAG.

I dag har det regnet og temperaturen har vært på en type grad som førte til høye skuldre og gåsehud. Det var ikke mange plussgradene, men heldigvis var vi for det meste innendørs. Vi startet dagen med en lang frokost og reiste etter hvert med tog til Elblag som er ca 50 minutter med tog ifra Gdansk.

Heldigvis låner hotellet ut paraplyer.

En reiseglad pappa på tur.

Litt drikke på turen ble det også.

Vi ble hentet på togstasjonen av broren til Kristin som er med på turen. Der fikk vi servert ferske rundstykker med pålegg, kaffe, øl og sjokolade. Så dro vi på shopping der jeg faktisk fant med noe å handle. Ikke noe MÅ HA, men mer som KJEKT Å HA.

Falske vipper til fest, sokker, ansiktsrens, genser og t-skjorte.

Så ble det polsk mat på en restaurant, før vi dro tilbake til hotellet. Enda har jeg ikke fått meg fotpleie, noe jeg hadde som mitt største mål ved å komme hit. Jeg skal lete etter den plassen jeg var på sist, da jeg ble svært fornøyd. Så får vi se da.

#gdansk #ferie #reise #Opplevelse #familie #samfunn #tloreal #makeup #shopping #elblag #inspirasjon #foto #canonkamera #canon #Polen