DAG 3. GDANSK OG HJEMREISE.

Siste dag i Gdansk har kommet, men det er ikke hjemreise riktig enda. Flyet går ikke før sent i kveld, så vi har fortsatt en hel dag igjen her i gamlebyen Gdansk. Vi har fått sett og opplevd mye de dagene vi har vært her. Jeg har heldigvis fått svidd av litt penger og kjøpt meg noe. Det å være på ferie og ikke ha kjøpt noe er for meg ganske kjipt. I så fall når man reiser til en plass der det er masse shopping muligheter. Men, det skal sies at jeg trengte mer sist jeg reiste, så da sier det seg selv at man også leter etter noe spesifikt.

 

Nå trengte jeg i grunn fine klær, men det har enda ikke blitt noe av det. Bare enkle overdeler og kremmer. Så ja. Det er mulig det må bli shopping nærmere våren igjen.

Nå skal jeg spise frokost før vi skal gå til sentrum som er ca 6 minutter unna. Så skal jeg google meg frem til fotpleiesalongen som jeg vil til. Det hadde virkelig gjort seg.

 

#gdansk #ferie #reise #Opplevelse #familie #samfunn #inspirasjon #foto #canonkamera #canon #Polen #fotpleie #skjønnhet #mote

-Randi Annette-

-Randi Annette-

12 kommentarer

Siste innlegg