KLAR FOR NOK EN REISE.

Jeg skal innrømme en ting, og det er at det var himla godt å våkne i sin egen seng i dag. Det å legge seg i en 220X220 seng, våkne hjem til seg selv var fantastisk. Sengene og oppholdet i Gdansk var utrolig flott, men det er noe med det å komme hjem til seg selv. Men, nå skal jeg på nok en reise, men der har jeg heldigvis en god seng å komme til. Og ikke minst en frisk sjøluft.

 

 

 

På Mausund blir jeg nok til søndag eller mandag og ferien min har i grunn akkurat begynt, men jeg kjenner på meg at denne uka vil føles ut som flere uker. Mye opplevelser på kort tid gjør at ferien føles lengre. Tiden går kanskje fort, men det er samtidig mange opplevelser å ta innover seg på kort tid. En uke er jo ikke så mye nødvendigvis, men jeg får i så fall opplevd mye. Og det er det jeg synes er så flott.

 

Gruer meg litt til å begynne på arbeidsplanen min som jeg ikke har rørt på en uke. Jeg har masse å ta igjen, men jeg jobber godt under press også, så jeg regner med det vil gå bra. Ha en super fin dag videre. Følg meg gjerne på Instagram, @Randiae.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg