MAUSUND – HJEM KJÆRE HJEM

Det har vært rene Amerikareisen, som jeg kaller det. Jeg kjenner jeg er skikkelig trøtt og sliten av all den reisingen. Fra Gdansk i går til Trondheim, og i dag en reise på fem timer. Ja, det er kanskje ikke så rart jeg er trøtt. Men, jeg har ferie så det er ikke så farlig å kjenne på litt trøtthet og latskap. Jeg har vært flink i kveld å jobbet med norsk, og har nå igjen bare tre oppgaver på arbeidsplanen. Så jeg er kanskje ikke direkte lat men. Jeg merker godt at jeg har glemt mye, så jeg tror jeg må bruke de dagene her på å lese meg opp igjen på stoffet.

 

Bildet av meg og pappa som ble tatt på en sjarmerende pub i Gdansk.

 

Nå tenker jeg at jeg skal legge vekk bøker og data for i kveld. Legge meg på sofaen med brus og daimsjokolade og se TV med pappa. Jeg har jo tross alt ferie.

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. For et utrolig koselig bilde 🙂 trøtthet og latskap kan man virkelig kjenne med god samvittighet når man har ferie ja. Nyt kvelden sammen med din far!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg