TRENING UTENDØRS – ØVELSER FOR RUMPA

I dag bestemte jeg meg for å røre litt på meg. Ikke for det, jeg har jo gått masse de siste dagene. Men det er nå fire dager siden jeg trente styrke, så jeg kjenner på kroppen at nå var det på tide med litt. Det ble ikke mange øvelsene, men litt er bedre enn ingenting tenker jeg.

 

Sponsede lenker.

 

Treningsstrikk er noe alle burde ha. Det er noe som man kan ta med seg uansett hvor man reiser. Det får plass i jakkelommen til og med.

 

 

Jeg bruker det på flere måter, men i dag ble det hip thrust, knebøy og kickback.

 

Ikke så enkelt å ta bilder selv, så det ble bare de her. Er det ellers noe dere vil jeg skal vise med tanke på øvelser for rygg, mage, rumpe ect, legg igjen en kommentar på dette innlegget. Det ligger en video av meg utføre en variant av kickback på min instagramkonto, @randiae.

 

Husk at dere også kan benytte dere av min rabattkode som gir 15% på hele nettbutikken til Brazfit. Rabattkode: randiae15. Direkte link her.

 

#trening #fitness #brazfit #treningsklær #sport #sporty #kickback #hipthrust #knebøy #squat #squats #sørtrøndelag #inspirasjon #treningsblogg #instagram

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg