JEG UTFØRTE BRUDEFRISERING OG BRUDEFOTOGRAFERING.

Da kommer endelig bildene fra bruden jeg hadde i februar. Bedre sent enn aldri. Dere skal få vite litt om selve bruden.

 

Hun er en kunde av meg som har vært hos meg siden 2008 eller noe, i så fall i kjempe mange år. Jeg fikk i oppdrag å ordne håret hennes, og det som var morsomt var at hun hadde invitert folk i 40 årsdag, men sannheten var at hun skulle gifte seg. I og med at mange av hennes venner og familie bodde på hotell i nærheten av det hotellet vi var på, måtte vi oppholde oss innendørs. Det er ikke noe tvil om at bildene ville blitt mye finere dersom vi hadde gått ut. Det er mye støy i bakgrunnen på bildene, men rommet var såpass lite så jeg måtte være kreativ.

 

 

 

 

Som for eksempel å sette henne i vinduet…..

 

 

 

 

Her er forresten bildet av håret hennes før vi begynte. Håret var klippet og farget av meg på forhånd.

 

 

 

 

 

 

 

 

Pannelugg er noe som kler henne godt. Eller hva sier dere?

 

 

Tenk at dagen er her – jeg skal gifte meg. Lurer på hvordan folk reagerer når de skjønner at de er i et bryllup og ikke i en 40 årsdag……

Om det var det som gikk igjennom hodet hennes der hun satt i vinduet, vet jeg ikke. Men, om hun gledet seg over denne dagen, tviler jeg ikke på.

 

-Randi Annette-
 

10 kommentarer

Siste innlegg