STORFANGST OG ØRNESAFARI

Det er mye å oppleve og se i havgapet. Noe sier meg at det er lenge siden jeg bodde her. Før var det ikke så idyllisk å se havet, fisk eller ørn. Men, i dag når denne store torsken ble lempet over bord, ble jeg i fyr å flammer. DIGER torsk. Og ikke minst, det å se havørn fly over oss. Opp til flere på nært hold.

 

Jeg ble skikkelig begeistret å ropte til pappa, seeee.. wow så nærme. Og så stor. Han så på meg som om jeg aldri hadde sett ørn før. Jeg ringte også kjæresten min, han brydde seg like mye. Han jobber også på sjøen og ser dette daglig.

 

For at dere skal se størrelsen skikkelig, la jeg ned telefonen min ved hodet.

 

 

 

 

Jeg vet ikke hvem av oss som tok oss best ut på bildet, men et morsomt øyeblikk, det var det.

-Randi Annette-
 

6 kommentarer

Siste innlegg