DAGEN JEG HAR GRUET MEG TIL.

Jeg har grua jeg skikkelig til denne dagen. Ikke tenkt noe på den før i går kveld, men nå er liksom dagen her. Jeg skal reise tilbake til bartebyen om noen timer, og da er det tilbake til rutiner. Den biten med rutiner er grei, men jeg kjenner at jeg har hatt det så utrolig fint sammen med pappa nå i over en uke. Hjemme hos han er det godt og trygt, jeg slapper av og har ikke noe jag etter meg. Ren avslapping, måseskrik og sjøskvulp. Det er ikke noe jeg får hvor som helst.

 

 

Når jeg kommer tilbake til Trondheim blir det å stå opp tidlig for å trene, for så å gjøre lekser. Dra på jobb og hjem å gjøre enda mer lekser. Det livet jeg kommer til er hektisk, så det er kanskje ikke så rart at jeg kjenner at jeg har hatt det utrolig fint her sammen med pappa. Jeg har reist langt og mye på denne uka.Trondheim -Gdansk. Gdansk – Trondheim. Trondheim – Mausund. Og nå, Mausund – Trondheim. Det å røre litt på seg iløpet av ei uke  gjør at man får en følelse av at ferien har vært lang. Masse opplevelser på kort tid. Ikke har det vært stressende heller. Rett og slett bare flott.

 

Men nå er det bare fire uker til påskeferie, og da skal hele ferien tilbringes hjemme på Mausund. Det blir kjempe godt. Håper dere har hatt en fin helg. Min har i så fall vært fantastisk.

 

-Randi Annette-

 

8 kommentarer

Siste innlegg