TILBAKE I TRONDHEIM

Da var jeg inne i mitt lille hi igjen i Trondheim. Smarte meg hadde en pose med hjemmelagd pizza i fryseren, så det ble mat etter bare tjue minutter.Genialt når man kommer hjem en søndagskveld. Jeg gruet meg til å reise ifra Mausund, noe som jeg taklet greit. Men pappa blir ikke noe yngre han heller, så det er klart jeg gjør meg noen tanker før jeg reiser. Men nå som jeg har kommet hjem til meg selv, er det utrolig godt. Det er en uke siden sist jeg var her og enda lengre siden jeg var alene. Så det å sitte her for meg selv gjør faktisk veldig godt.

 

 

 

I morgen skal jeg på jobb igjen der jeg skal hilse på kunder og medarbeidere. Det ser jeg frem til. Kanskje jeg kliner til med en treningsøkt fra morgenen av også, jeg får se. Nå skal jeg sige ned i sofaen og se TV før leggetid. Ønsker dere alle en fantastisk kveld videre.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg