TILBAKE PÅ DIETT.

Nå er det ikke noe kjære mor noe mer her altså. Nå er det tilbake til gode rutiner når det gjerlder mat og trening. Ferien er over, og det er nå fokus på å komme i form og få resultater på trening. Noe jeg så klart hadde før denne uka med ferie, men nå har det gått i det å spise sjokolade og kjeks i ganske mange dager på rad. Jeg klager ikke, bare så det er sagt, men med rutiner og det å føle seg frisk og fin er så klart det jeg trives best med. Ferie og det å nyte alt ifra det å sove litt lengre og det å spise det jeg vil er helt klart innafor.

 

Men nå er det tilbake til det å benytte seg av Nokadietten til enkelte måltider. Allerede i dag har jeg rukket å spise to måltider fra Nokaddietten.

 

Sponset innlegg.


Dette er blåbær-milkshake fra Nokadietten.

 

Jeg startet dagen med NOKA Sports shake før jeg dro på trening. Kroppen føltes lett og fin på trening, så jeg tror ikke den har tatt skade av en uke uten trening. Fokusområder i dag var rumpe, skuldre, bryst, rygg og mage. Omtrent 35 minutter med trening som jeg er fornøyd med. 

 

Etter trening måtte jeg handle inn matvarer da det var ganske skrapet her etter å ha vært borte i en uke. Så ble det en NOKA Musli etter trening. Jeg er virkelig glad over å ha kommet tilbake til Trondheim her jeg kan starte opp med mine gode rutiner igjen. Mitt fokus nå er på skole, jobb, kosthold og trening. Selv om jeg kjenner meg selv så godt at kostholdet ryker nok når kjæresten min kommer. Da skal vi liksom ta igjen det tapte. 

 

Å er det ikke slik at det viktigste av alt er å trives med seg selv? Jo, det mener i så fall jeg. Jeg og helt sikkert du vet hva som skal til. Hva vi tåler og hva vi ønsker å unngå. En uke eller to med litt dårlige rutiner ødelegger ikke alt. Men, hadde det vært en til to uker iløpet av et helt år som hadde vært bra, hadde bildet sett litt annerledes ut. Jeg tror det er viktig å se helheten jeg, at man ikke bare henger seg opp i det man har gjort mindre bra. Jeg unner meg usunne matvarer midt i uka også noen ganger, og jeg har ikke tatt skade av det. Jeg skal ikke konkurrere eller noe, så om jeg ikke følger en bestemt diett så er ikke det krise. Men, det å ha med seg hodet, er så klart en fordel.
 

Følg meg gjerne på instagram for motivasjon – @randiae.

 

Ha en fortsatt fin dag.

 

#Sport #Sportshake #Noka #Diett #Nokadietten #sponset #Reklame #Sponsor #Trening #Næring #Protein #Proteinrik #Restitusjon #Shake #Inspirasjon #Motivasjon #Progresjon #Kosthold #Tips

 

-Randi Annette-

12 kommentarer

Siste innlegg