ICE COLD

Jeg har gått å kjent på en frossen følelse hele dag. Jeg stod opp like etter klokken syv i morges fordi jeg skulle trene. Men fant ganske fort ut at jeg ikke var i form til det. Jeg la meg med hodepine i går kveld av ren frustrasjon over å ha slitt med det tekniske på dataen min, og hodepinen var der enda da jeg våknet i dag. Skikkelig skallebank bare ved å bøye seg såvidt ned mot bakken. Så da ble det å jobbe med skolearbeid og ta noen viktige telefoner istedenfor.

 


Foto fra da jeg var ute å gikk tur i februar.

 

ICE COLD føler jeg at bildet beskriver. Jeg selv ligger på berg som er iskald, og jeg har redigert bildet slik at jeg ser relativt kald ut også. Hva synes dere forresten om bildet?

 

Ønsker dere en kjempe flott dag.

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg