ROMANTIKK OG TORSDAGSKVELD

Da var torsdagskvelden snart over og det er ikke lenge igjen til det er helg. Jeg var så heldig å komme hjem til dekket bord av ferdig middag (taco med svin og tilbehør), og rødvinsglass med saft. Tente stearinlys var det også. Kjempe koselig å komme hjem etter jobb til dekket bord og en romantisk stemning. Det må jeg virkelig si. Jeg har verdens beste kjæreste.

 

 

For dere som legger merke til det så er det nå et gammelt bildet til dette blogginnlegget. Jeg trenger en ny fotoshoot.

 

Etter en romantisk stemning er det nå fotballkamp på TVen. Jeg skal ikke si jeg følger med så mye, men at det er 0-0 har jeg registrert. Nå skal jeg slappe av resten av kvelden før det blir leggetid. Ønsker dere alle en kjempe fin torsdagskveld. Romantisk eller ei.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg