I*M DONE

Da skal jeg endelig ha et litt sosialt liv på sosiale medier og blogge litt. Jeg har stått på som en superhelt fra morgen til kveld med to skriveoppgaver på nynorsk. Jeg er ganske fornøyd med jobben jeg har gjort, men vi får se om nynorsken var bra nok eller om den kommer til å trekke ned mye med tanke på karakteren. Men så lenge jeg vet at jeg har gjort det beste jeg kan gjøre, så er jeg fornøyd.

 


Foto: Silje Bullgård

 

Bortsett ifra skolearbeid, har jeg vært på fotballkamp på Sistranda og sett Frøya knuse Hitra. Treningskamp, men dog… Morsomt.

 

Selv om jeg har jobbet mye og stort sett vært innendørs i dag, har jeg koset meg skikkelig hjemme til svigers og med kjæresten min. Her er det alltid hyggelig å være. Nå skal jeg se noen episoder av en serie jeg har startet på, Van Helsing. Har dere sett den? I natt drømte jeg at jeg var hun damen som er en av hovedpersonene som alle vampyrene er ute etter. Så ja, ikke så lurt å se for mye rett før leggetid kanskje. He-he.

 

Håper dere får en fortsatt fin kveld. Nå skal jeg nyte resten av helgen. Følelsen av å ha fri er utrolig godt altså. I’m done.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg