JOBB OG UTENDØRS FOTOSHOOT

Nå har jeg sminket meg og er klar for å sykle på jobb i pissregn. Skikkelig dårlig timing og ikke minst dumt av meg å ikke sjekke været før jeg la litt jobb i det å sminke meg. Hadde jeg sett været ute, hadde jeg droppa sminken og heller syklet til jobb tidligere så jeg kunne ha sminket meg der. Men det gjorde jeg ikke. Så får vi se hvor fin jeg er når jeg kommer fram til jobb. Stikkordet er sikkert som en druknet katt.

 

Et bildet fra da jeg var i skogen og tok noen bilder tidligere i år.

 

I dag skal jeg på en fotoshoot som skal foregå utendørs. Det regner dessverre så jeg måtte endre alt av det jeg hadde tenkt med tanke på outfit. Men jeg har da nok av klær så jeg måtte bare gjøre om litt på planen. Når jeg har en tanke eller en Idé om hvordan det skal være så vil jeg jo gå for det. Men når været endret seg til dette så måtte jeg tenke fort og finne ut hva annet jeg kunne ha på meg.

 

Foto er kjempe morsomt og det har nok blitt en stor hobby på lik linje som trening er for meg. Noe jeg ikke så for meg skulle bli tilfelle, men det har det altså blitt. Nå skal jeg lage meg frokost og etter hvert sykle til jobb. Det gruer jeg meg skikkelig til. Det bøtter jo ned. Ja ja. Bra det ikke finnes dårlig vær, bare dårlig klær da….

 

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg