UTFORDRENDE FOTOSHOOT

Fotoshooten i dag bydde på mye. Alt ifra skikkelig vind, regn, hagel og sol. Så det var sikkert ikke kjempe enkelt å få til gode bilder i det været som var. Men jeg bevegde meg og poserte på ulike måter og ga blanke i at folk glodde og at vinden herjet. Og det ble da en del flott bilder, om jeg kan få si det selv. En god kjemi mellom fotograf og modell er nok viktig. Som modell så er det viktig å kose seg og ikke minst klare å slappe av.

 

Folk stoppet opp for å se og regnet pisket. Ja, det var vel underholdende å se ei lita dame med en paraply som hoppet og poserte. Det var jo skikkelig kaldt, men det kommer ikke frem på bildet heldigvis.

 

Nandita, fotografen er kjempe dyktig. Hun er så søt og omgjengelig så det er ikke vanskelig å kose seg foran kameraet.


Foto: Nandita Myre Johansen (NMP FOTO)

 

Det å stille opp som modell for fotografer er så utrolig morsomt. Gøy å variere med å ta treningsbilder og hverdagslige bilder synes jeg. Variasjon generelt er jo ganske kjekt. Det å være i studio er gøy det også, men når man er ute så blir det litt mer med det, noe jeg liker veldig godt. Da får man kjent på været og stemningen på en helt annen måte. 

 

 

Nei dette må jeg si var en fin dag. Foto er og forblir gøy. Jeg elsker det – rett og slett.

 

#foto #bilder #mote #inspirasjon #fotografi #svarthvitt #fotograf #trondheim #trend #Profil #ansikt #hverdag #modell #photoshoot

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg