FREDAG OG MIDDAG OPPSKRIFT

God fredag alle sammen. Håper dere har en like god fredagsfølelse som jeg har. Jeg startet dagen med en kjempe godt treningsøkt og dro hjem å støvsugde og ryddet. Kjøleskapet er fylt opp av matvarer og middagen er allerede tatt opp ifra fryseren. Så når jeg er ferdig med arbeidsdagen klokken 20.00 i kveld, er det bare å sykle hjem, lage middag og slenge seg ned på sofaen. 

 

Fredag, snart april og vår. Ikke rart jeg trekker litt på smilebåndene da.


Foto: Nandita Myre Paulsen (NMP-FOTO)

 

Men riktig vår er det ikke enda og sikkert ikke selv om April er rett rundt hjørnet. Men det er lov å håpe og i så fall glede seg. I kveld tenker jeg at jeg skal dele oppskriften på middagen jeg skal lage meg i kveld. Den er så utrolig god at dere kan ikke forestille dere det. 

 

Men nå må jeg spise litt mat før jeg skal sykle på jobb. Ønsker dere alle en kjempe fin fredag.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg