FOTOSHOOT PÅ 3T-ILSVIKA

I dag startet jeg dagen med noe av det morsomste jeg vet, nemlig fotoshoot. Det er så innmari morsomt at jeg kan nesten ikke få sagt det. En fotograf trengte modell for treningsbilder og når jeg da fikk spørsmål om å stille, så takket jeg så klart ja til det. 3T Ilsvika stilte som vanlig opp så vi fikk fine lokaler å jobbe i.

 

Dette bildet er ifra en shoot jeg var på i Mai i fjor, på 3T-Ilsvika.

 

Det er veldig morsomt å få slike oppdrag, om jeg kan kalle det for det. Trening er jo min største hobby, så det å hjelpe andre i en slik sammenheng sier jeg gledelig ja til. Da får jeg utfordret meg og ikke minst brukt kroppen. Det å være på en slik shoot krever masse fordi man må se bra ut på bildene, men samtidig vise at man faktisk trener. Det er tungt å holde posisjoner og lignende, så det er greit å holde fokus og gjøre ting så godt som mulig med en gang. Lettere sagt enn gjort, til tider. Nok en grei erfaring å ha meg seg.

 

Håper dere får en fin dag videre og ikke minst ei fin uke.

 

#foto #fotoshoot #canoncamera #trondheim #treningsbilder #trening #helse #Motivasjon #inspirasjon #treningssenter #fitness #fit #modell

-Randi Annette-

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg