ET REALT SUKK OG HOVNE ØYNE

Det var et rent helvete (beklager ærligheten…) å stå opp i dag. Alarmen ringte klokken 06.00 og jeg sukket et nei i det den ringte. Ikke en eneste celle i kroppen var klar for å stå opp, men jeg hadde en avtale med meg selv, og avtaler har jeg respekt for. Jeg gikk på badet og stirra i speilet. Øynene var som en uer (dere vet den fisken med de flotte øynene…), men med litt kaldvann i ansiktet og litt maskara på vippene følte jeg meg litt bedre. Ja, noen ganger har jeg på litt maskara før trening for jeg føler meg så himla sliten i trynet.

 

 

 

 

Jeg svarte på hvor jeg finner motivasjonen ifra i et innlegg her om dagen og det er jo noe med disse rutinene. Jeg har lagt meg til en rutine og en forventning til meg selv, og det er at jeg skal stå opp klokken seks for å være med på Tabata som er halv sju på torsdager. Rist på hodet den som vil, men jeg synes det er godt å ha lagd en forventning til meg selv og ikke minst en avtale. Da er det lettere å gjennomføre også.

 

Uer-øynene har dratt sin vei, pulsen er normal igjen og jeg er klar for hva denne torsdagen måtte bringe. Ønsker dere alle en kjempe fin dag.

 

 

#Trening #treningssenter #tabata #fitness #helse #styrketrening #styrke #carido #kondisjon #treningsglede #trondheim #inspirasjon #Motivasjon

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg