UT PÅ LIVET

Lenge etter jeg var på shoot med Per Heimly i går hadde jeg en skikkelig merkelig følelse inni meg. Det var en blanding av å være sulten og spent, selv etter å ha spist middag. Noe sier meg at jeg bar på den spenningen ganske lenge i går. Noe jeg trekker på smilebåndene av enda ved å tenke på det.

 

Litt senere utpå kvelden, tikket det inn en melding ifra ei god venninne som lurte på om jeg kunne tenke meg å sjekke ut livet. Sist jeg tok meg en fest var rundt 4 februar, så jeg tenkte at jeg kanskje kunne ha godt av det å komme meg ut litt. Så det ble en liten fest.

 

Det ble ikke så alt for sent og jeg kom meg opp i ni tiden igjen i dag. Da følte jeg meg uthvilt og klar for en ny dag. Dagen har så langt gått i det å slappe av og se en del episoder av Vampire Diaries. Det er en serie mange har sett før, men jeg har aldri sett den. Eller, noen få episoder her og der, men aldri helt fått med meg hva den har handlet om. Så nå i dag skal jeg unne meg litt sløvhet og latskap, før jeg begynner igjen med skole og rutiner i morgen.

 

Nå skal jeg se litt mer serie, så ønsker jeg dere en fortsatt fin dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg