LEGGER INN ÅRENE FOR I KVELD

Klokka har akkurat passert 21.00 og jeg kom hjem ifra jobb for en times tid siden. Jeg føler meg kjempe trøtt og sliten, så jeg tror like så greit at jeg legger meg. Jeg synes det er viktig med masse søvn og det å slappe av nå som jeg er så syk som jeg er. Jeg har knapt spist i dag fordi jeg eier ikke matlyst, men jeg lagde meg en skikkelig god middag så jeg skulle være sikker på at jeg fikk i meg rikelig med mat så jeg får en god natt søvn.

 

Det verste jeg vet er å legge meg sulten. Da sliter jeg med å sove da.


 

 

Jeg har ikke orket å sett noe på lekser og tanken om trening har ikke slått meg i det hele tatt. Jeg er i grunn ikke i form til å jobbe heller, men jeg har ikke samvittighet til å skuffe kundene mine ved å si at jeg ikke kan ordne de på håret før påske. Hjertet mitt er såpass stort for de. Litt klisjé, men jeg setter oppriktig stor pris på alle fastkundene som jeg har. De er jo med på å sørge for at jeg får pålegg på brødskiven, så det skulle bare mangle å sette pris på at de velger å komme til akkurat meg.

 

Nå skal jeg pusse tennene, rense ansiktet og smøre det så inn i fuktighetskrem. Nesa mi er så sår etter all den snytingen så det brenner skikkelig når jeg vasker ansiktet. Også krem etterpå…. Ja, det er vondt. Men smerte er godt. I så fall så går det over etter hvert.

 

Da legger jeg inn årene – god natt.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg