STÅ ALLTID OPPREIST INNI DEG

God søndag.

 

Jeg vet ikke om ordet fascinert dekker poenget mitt, men det føles i så fall veldig fascinerende det jeg nå har vært vitne til. Dere vet at jeg er ei jente som gjerne står opp klokken halv seks-halv syv for å trene, eller for å gjøre lekser før jobb. Eller, halv syv-syv er vel innafor hvis det er snakk om lekser. Jeg står ikke opp halv seks for å gjøre lekser… Det skjer bare ikke. Men poenget mitt er at jeg i dag våknet av meg selv når klokken var halv elleve. Jeg har sovet 10,5 time i natt. Det er helt sykt.

 

Torsdag og fredag i uka som var, sov jeg til halv ti. I og med at jeg var syk, kunne jeg ikke trene, og jeg var ikke i form til å studere. Men på jobb skulle jeg…. Ikke så smart, men sånn er det når jeg ikke synes det er kult å svikte arbeidsplassen med at jeg er syk. Det er menneskelig men jeg er ikke flink til å være syk.

 

Så ja, veldig fascinerende at jeg greier å sove så lenge. Kroppen er sykt sliten og syk, det er det ingen tvil om. Da er grønn te med sitrondråper midt i blinken.

 

 

Sponset innlegg

 

I og med at jeg går på penicillin nå, så går det mye i yoghurt. NOKA muslie skal egentlig blandes med melk, men nå bruker jeg naturell yoghurt. Det fungerer veldig bra. Smaker som Piano Yoghurt fra Tine.

 

Samtidig så er det friskt og godt også, så da er det lettere å få i seg mat. Matlysten har kommet seg litt, men den er langt ifra der den bruker å være. Jeg er vant med å spise 6 måltider hver eneste dag. Og nå er det omtrent halvparten, men jeg prøver å få i meg små mellommåltider fra NOKA, og smoothies som jeg lager selv med det jeg finner av ingredienser. Det er begrenset hvor mye jeg orker å gjøre nå så da er det viktig med kjappe og gode løsninger.

 

 Så langt ser det dårlig ut for at jeg blir frisk til imorgen, men jeg lever fortsatt i trua.

 

Håper dere holder dere friske og raske. God påske.

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg