FRISKMELDT OG HJEMREISE

For en følelse. Endelig føler jeg meg frisk nok til å dra på jobb. Formen er nå bare litt slapphet, men det kan ikke sammenlignes med hvordan den var for en ukes tid tiden. Kjære vene så dårlig jeg har vært. Kraftig forkjølelse, null matlyst og energi. At jeg i det hele tatt greide å stå opp og ha meg på jobb i den formen skjønner jeg ikke nå. 

 

 

 

Ikke nok med at jeg er friskere, men dette er altså min siste arbeidsdag før jeg tar ferie. Klokken 14.30 i dag har jeg påskeferie, men det skal også nevnes at jeg har en arbeidsplan fra hel**te som jeg ikke har begynt på. Den ligger å stresser meg litt, så jeg er nødt til å finne tid til å jobbe med den. Skriftlig prøve eksamen i bokmål er rett etter påske, samtidig en muntlig prøve på 15 minutter. Og det er utenom denne arbeidsplanen. Stressa? JA.

 

 

Det skal uansett bli godt å komme hjem der jeg kan slappe av og konsentrere meg om å slappe av og ta ting i mitt tempo. Jeg jeg ikke 100% frisk enda og jeg går fortsatt på penicillin, men den er jeg ferdig med i morgen. Nå er jeg klar for å ta ferie og være i bedre form. God påske.

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Kanskje du kan prøve å “klippe ut” tiden… Noe tid er klippet ut til det-litt-mer-kjedelige-som-du-må-gjøre, og da er du der 100% og for full fres (kanskje får du bonus i form av litt ekstra fri om du blir tidligere ferdig enn planlagt); og noe tid klippet ut for FRI – og da har du fri 100%
      Håper du får en flott påske i alle fall! Just go in there – no matter what’s your task – and have fun! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg