ROAD TRIP MED DREA

Da er jeg på Frøya i noen timer før jeg drar videre til Mausund. Drea var en knupp å ventet på meg til jeg var ferdig på jobb i dag, så jeg kom meg til Frøya nesten to timer før jeg egentlig skulle ha vært her. Evig takknemlig for det <3 Så fikk vi oss en koselig road trip sammen også.

 

Bildet av oss som hun tok i forbindelse med en fotoshoot vi hadde for to år siden. Se så søt hun er. Tvillingen til min kjæreste <3

 

Drea er forresten en super pokerspiller, og på vei til Frøya hadde vi mange fine og morsomme samtaler. Vi ser hverandre så alt for lite, og nå har vi bestemt oss for at vi skal få fullført den treningsøkta vi har pratet om. Etter påske må jeg være frisk nok til å trene litt styrke igjen. Hun skal også være en dyktig trappeløper så det spørs om han klarer å lure meg på den en gang. Jeg hater jo kondisjonstrening, men trapper kan jo være morsomt.

 

Nå er neste stopp Mausund der jeg skal slappe av, drikke solo, spise sjokolade og smågodt. Gledes.

 

GOD PÅSKE.

 

-Randi Annette-

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg