VINN PRODUKTER TIL DEG SELV

Påskekonkurranse.

 

Jeg har i samarbeid med min gode sponsor fått æren av å dele en konkurranse med dere, og jeg håper mange av dere har lyst til å delta. Det dere trenger å gjøre er følgende:

 

Lag et innlegg på Facebook siden til BRAZFIT, hvor du skriver om din opplevelse med det BRAZFIT produktet du har på deg på bildet.

Min mening om klærne jeg har på meg på bildet ovenfor er:

 

Energy & Power Rio Pink jakken gir meg masse treningsglede og holder meg varm før jeg setter igang treningsøkten.

Energy & Power Green Camo tights er kjempe behagelig på, høy i midjen og har et behagelig stoff.

 

 

PREMIE ER 1 NYTT VALGFRITT BRAZFIT PRODUKT
BRAZFIT TREKKER MINST EN VINNER, MEN FÅR VI MANGE GOD INNLEGG BLIR DET FLERE VINNERE.

 

 

Bahia Green Tank Top har et godt stoff med små hull som gjør at den puster godt. Den er luftig og er ikke tettsittende noe jeg liker godt med den.

 

 

Et eksempel på hvordan dere kan være med i konkurransen. Husk at dere også kan bruke min rabattkode, randiae15 som gir dere 15% på hele nettbutikken. Fri frakt – alltid. Lykke til.

 

#trening #helse #treningsklær #helse #påske #konkurranse #inspirasjon #motivasjon #Ferie #påskeferie #fitness #foto #bilder #fotoshoot #treningsblogg

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg