JEG NYTER HVER DAG

Det er ufattelig deilig å være hjemme på Mausund, at jeg får nesten ikke sagt det. Jeg har sovet som en stein, våknet av meg selv og ikke stresset med noe som helt. Kun vært konsentrert om å senke skuldrene og bli 110% frisk. Og helsa ser ut til å være der den skal være, så jeg har vært heldig med tanke på sykdom og ferie. Jeg nyter hver dag jeg får her ute.

 

Det å være syk og ha ferie er noe av det kjedeligste jeg vet, så jeg er glad jeg slapp unna denne gangen.

 

 

Frokosten er akkurat spist og nå sitter jeg å slapper av med en kopp kaffe og blogging. Været er helt fantastisk så jeg skal ikke vente så lenge med å bevege meg utendørs.

 

 

Hva har du gjort så langt i påsken da? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg