BACK IN TRONDHEIM

Da er jeg tilbake i Trondheim igjen etter en fantastisk uke på Mausund og Frøya. Uken har vært magisk og jeg kan ikke huske sist jeg koset meg sånn med kjæresten min. Det må jeg bare få si. Ellers har vi vært sammen med venner og familie, noe vi ikke får så mye tid til i hverdagen. Når jeg hadde ferie så føltes dagene lange og ferien gikk heldigvis ikke så alt for fort. Men, nå når jeg er tilbake til Trondheim, føles det ut som at uken fløy utrolig fort.

 

 

 

Da jeg reiste ifra Trondheim, var jeg slapp og i mindre god form. Når jeg kom hjem i kveld lå det smertestillende, tørkepapir og lignende på bordet. Det var slik det var før jeg reiste. Og jeg må si det er godt å vite at jeg nå er frisk og er klar for å komme meg på jobb i morgen. Det kribler skikkelig i magen. Så mye gleder jeg meg til å komme på jobb. Det er en god følelse det.

 

 

Nå skal jeg se litt TV og slappe av med litt sjokolade som jeg var så uheldig å finne. Håper du har hatt en fin påske og at du får en god natt.

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg