FØLG MEG OG MIN INSTAGRAM KONTO

Jeg har nå ordnet meg en splitter ny instagramkonto som skal ta for seg kun hår og skjønnhet. Jeg gjør så mye morsomt på jobb med tanke på hår og skjønnhet, og jeg tar jo bilder, men jeg deler de kanskje ikke med dere. De blir sendt direkte til de som har med sosiale medier å gjøre på min arbeidsplass, men det skjer ikke så ofte at jeg legger det ut her på bloggen eller på min instagramkonto. Bloggen og min instagram tar for seg stort sett trening og helse, så da passer det ikke så godt inn. Så derfor valgte jeg å lage meg en ny konto.

 

 

 

 

Instagram som tar for seg trening ect: @Randiae

 

 

 

 

Instagram som tar for seg hår og skjønnhet: @Hair_randiae

 


 

Tenkte bare å stikke innom for å fortelle dere den lille nyheten, så håper jeg at dere legger dere til, så skal jeg følge dere tilbake som takk. 

 @Randiae og @Hair_randiae

 

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

#instagram #sosialemedier #media #blogg #blogger #mote #Hår #fashion #trondheim #følgere #april #motivasjon #trend #fitness #helse #trening #inspirasjon

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg