HEKTA PÅ SMOOTHIE

Nå har jeg i en lengre periode vært så hektet på smoothie at jeg vet ikke om det noen gang kommer til å slutte. Jeg hadde en uke uten når jeg hadde ferie, men straks jeg satte føttene innom dørene her hjemme, var det på igjen. Det er godt, enkelt og sunt, at jeg greier ikke å holde meg unna. Jeg har nå lagd så mye smoothies at jeg vet hva som skal til. Det er ikke alltid det treffer, men når det gjør det, da blir det godt da.

 

Denne oppskriften finner dere ved å trykke her.

 

 

 

 

Nå har det gått mye i grønn smoothie, men det er ikke alltid den blir like grønn og fin. Med frukt som gir ifra seg farger som rødt for eksempel, er med på å gjøre fargen mindre klar. Men den blir uansett veldig god. Og ingefær er en ingrediens jeg bruker ofte i smoothie. Har du prøvd å lage deg smoothie, men ikke blitt hekta? Da skal jeg gi deg en del inspirasjon på bloggen i tiden fremover.

 

Ha en smooth dag.

 

-Randi Annette-

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg