ROMANSE PÅ EN BENK

I går hadde jeg fri ifra jobb og jeg og kjæresten min tenkte å gjøre noe vi aldri gjør, nemlig å gå en tur. Etter at jeg hadde fem økter med styrketrening denne uka, tok jeg meg den friheten å heller gå en tur istedenfor å trene styrke. Kroppen hadde veldig godt av rolig gange etter den tøffe styrketesten jeg hadde på fredag.

 

Om det var så romantisk vet jeg ikke. Men vi koset oss veldig i sola på en benk med en liten niste.

 

 

 

 

 

 

Propud med smak av sjokolade. Jeg greide så klart å søle en liten flekk på den lyse buksen min. Ikke at jeg ble sjokkert…… Typisk min flaks (les uflaks).

 

 

Så ble det en liten tur ute på byen senere. Jeg og syv gutter – ikke at jeg klagde akkurat.

 

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer
    1. Så søte dere er 🙂 Lurer nesten på om jeg så dere på Solsiden igår, hvis dere kom med MC antrekk på Rema?! Synes det var noe kjent over jenta og kikket mens jeg grublet på hvor jeg hadde henne/deg fra, og nå når jeg ser dere på bildene – MÅ det ha vært dere! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg