HOT OR NOT?

Det er dagens spørsmål og tanker. Hva kommer jeg til å ende opp med i dag? Jo en ny hårfarge. Men hvilken? Ikke noe rosa, rødt eller noe i den gata,men jeg må helt klart gjøre noe med dette håret. Jeg har ikke farget det siden januar, sett vekk ifra at jeg har tatt etterveksten. Men i dag skal jeg få vekk mørke partier og få vekk utvasket stygg farge som er i lengdene. Ja, jeg synes den er stygg…

 

Eller, den er fin dersom jeg krøller eller glatter ut håret. Da er den fin. Sett vekk ifra det? Nei…

 

 

Jeg har vært flink til å kuret håret den siste tiden fordi jeg ville forberede håret på den prosessen det skal igjennom K-Pak serien til Joico er fantastisk å bruke både før og i etterkant av en slik prosess, så håret ikke taper kvalitet. Så der har jeg gjort hjemmeleksene mine før prosessen.

 

I og med at det er vår og mot sommer, vil jeg bli lysere, men jeg kler ikke å være helt blond, så det kommer til å bli en dybde i bunn, og lysere i lengdene med en balayage teknikk, om det sier dere noe. I så fall har jeg hørt rykter om det fra frisøren/ min venn og medarbeider som skal fikse meg i ettermiddag.

 

 

Om det blir hot or not vil vise seg. Gleder meg til å vise dere bilder. Og dere kan også følge meg på instagram, @hair_Randiae der jeg deler relaterte ting med hår, og ellers min private der det også kan dukke opp noe, @randiae.

 

Lag en god dag.

 

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg