OVERTIME

Hvis det første du tenker nå er :Hjelpe meg! Så har du mest sannsynlig fått inn riktig signal. Jeg legger ikke ut dette bildet fordi jeg syne jeg ser så himla fresh ut, men fordi det er akkurat så lite fresh jeg føler meg nå. Jeg har vært på jobb der det har vært ufattelig hektisk, og i tillegg så ble det overtid. Men, nå er jeg hjem.

 

Her ligger jeg omtrent. På spisebordet mitt sånn passe sliten forrige helg. #dagenderpå

 

Og nå har akkurat spist taco. Joggebuksa er på, hettegenseren er på…. Ja, da har jeg det som plommen i egget. Litt smågodt og TV gjør danner prikken over i’en. Nå er det lørdagskveld og helg.

 

 

Hva skjer hos deg i kveld da?

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg