PAIN

Tresmaken sitter enda i bakenden på meg. Det hadde ikke gått en time en gang før tresmaken meldte seg, og nå sitter jeg godt plantet i den myke sofaen min for å myke opp litt. Det å sitte på en benk å jobbe tar på skjønner dere. I tillegg så leser jeg om noe som er svært uinteressant, så det skulle bare mangle at det skulle forplante seg noe etter kort tid. Men nok om statusen på min bakdel

 

 

Det kan kanskje ha en sammenheng med at jeg var på trening i går kveld at jeg er ekstra støl. Jeg ligger ikke akkurat på latsiden når jeg er på trening.


 

 

Nå tenkte jeg bare koble av litt med litt blogging før jeg må sette meg ned igjen for å lese. Men da med ett pledd å sitte på så det blir mer behagelig. Da blir det raskt mer hyggeligere å studere også. Etter å ha redigert og lekt litt med det bildet som jeg legger ved bloggen nå, fikk jeg heller lyst til å redigere bilder enn å studere. Men så kommer den strenge Randi Annette frem da og sier at det ikke kommer på tale. Do your homework!

 

Jeg har muntlig norskprøve igjen på fredag, og eksamen om to uker. Så det å redigere bilder kommer nok sist i rekken nå – dessverre.

 

 

Do your homework!  – Greit…..

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg