TRY ME

Blodet bruser. Pulsen stiger. Hjerte pumper. Adrenalinet kicker inn.

 

Der føler jeg meg hjemme. Der det er masse følelser på en og samme gang. Den følelsen der du går inn i en kamp for å vinne. I så fall – kjempe.

 

Jeg kjenner jeg savner matta og det å slå meg løs. Jeg savner det V I R K E L I G! Så ja, det må bli til høsten, om ikke før.. Jeg synes jeg ser helt syk ut i blikket, så det er ikke så rart at gutta jeg har trent med har kommentert blikket mitt. Hvis blikket kunne drepe… Eller noe i den duren.

 

Nei, nå stiger adrenalinet her…..

 

I’ll be back.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg