HOT HOT HOT

Jeg snakker hverken om meg selv eller været med dagens overskrift, men jeg snakker om Dynamic Wow Grey Legging tightsen min som er i fra Brazfit. Jeg føler selvtilliten min stiger noen hakk med denne på trening, for den er så himla fin. Det sier jeg ikke fordi jeg er sponset, men jeg sier det fordi jeg helt oppriktig mener det.

 

Inneholder sponsede lenker

 

 

Litt om tightsen:

* Designet med 2 sommer langs baksiden av tightsen for å gi en hold in effekt som løfter og gir en fin rumpe.

* Dry fit materiale som puster og holder seg tør og sval under treningen.

* Passer ypperlig til trening med høyt aktivitet, men også til en tur ut i naturen eller på shopping i byen 

* Høy midje som holder magen på plass

* Krymper ikke og mister ikke farge etter vask

* Egnet for alle typer fysisk aktivitet

 

Dette settet som dere ser på bildene, hadde jeg på meg på trening i dag. Hva synes dere? Jeg vil samtidig minne om at dere får 20% på alle varer ved bruk av min rabattkode: randiae20. Direkte link til nettbuttikken, her.
 

-Randi Annette-

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg