HOLLYWOODTRENEREN

Nå er det masse å hente med tanke på motivasjon og ikke minst minner. Jeg har heldigvis vært kjempe flink og holdt meg til rutiner som å trene og følge et greit kosthold. Kostholdet har jeg vært mindre flink til, men det skulle nesten bare mangle. Nå er det liksom ikke noe konkret mål, annet enn å holde meg i form og ha det gøy. Men det er klart det gjør noe med meg når jeg tenker tilbake til den gangen jeg hadde et prosjekt med Hollywoodtreneren, Cornelis Elander. Det var skikkelig morsomt med et spark bak og ikke minst overgå meg selv til tider.

 

Masse økning med tanke på styrke og ikke minst motivasjon. Nå er det lenge siden jeg har pratet med Elander, men jeg følger han fortsatt. Jeg får jo stadig opp minner på facebook ifra den tiden vi hadde prosjektet, og det er utrolig morsomt å se tilbake på nå. Og ikke minst folk som tar opp tråden for å spørre meg om den tiden, selv ett år senere.

 

Haha, Jeg vet dette ble så lite bra som det går an. Men det var liksom disse to bildene jeg hadde tilgjengelig her og nå.

 

 

#dritkleint – jeg vet. Men det funket på en måte, og på en måte funket det absolutt ikke. Men jeg er jo som dere vet en amatørfotograf og med den lille tiden jeg har på å sette meg ned med photoshop, så ble det dette resultatet.

 

Jeg er i så fall klar for å stå opp i rett tid i morgen for å trene før det blir studering og jobb. Nå ble jeg motivert nå. Bare ved å se litt tilbake. Har dere gode minner, ta de med deg. Det er slik man skaper endringer og ikke minst opprettholder en motivajson. Både når det gjelder trening, og ellers.

 

 

Ha en fantastisk fin kveld videre – her skal det studeres.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg