CRAZY FACE

Jeg var ute å gikk her om dagen og jeg møtte på et fjes jeg ikke har sett makan til. Det er mye kult, men også mye rart med tanke på kunstverkene som er langs med gatene. Jeg føler meg nesten slik som fjeset fremstår. Litt stresset og er redd jeg skal våkne uten hår eller rett og slett helt grå i håret. Haha, okei. Jeg overdrev litt der da. Men det er hektisk nå rett før eksamen.

 

 

 

Jeg starter egentlig ikke på jobb før klokken 15.00, men jeg fikk spørsmål om å drikke kaffe før jobb, så da var ikke jeg så vanskelig å be. Jeg jobber ekstra i dag selv om jeg egentlig har fri. Jeg burde kanskje hatt fri, men sånn er det når man elsker å jobbe. Det er faktisk en liten avkobling å jobbe også når jeg studerer. Men jeg passer på så jeg får gjort det jeg må gjøre, men det er ikke noe problem. Jeg står bare opp litt tidligere enn vanlig så jeg får unna det som må gjøres. Alt handler om å legge en plan, og fullføre den. Og ikke minst prioritere det som er viktigst, og ta resten når det passer bedre.

 

Det er noe jeg lærte da jeg var daglig leder. Gjør det som må gjøres først, så finner du plass til det som er mindre viktig til en senere anledning. 

 

 

Nå skal jeg få unna litt mer lesing før jeg stikker å tar en kaffe. Ønsker dere alle en fab dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg