FOLK MÅPER TIL MEG

Enten så er jeg bare jævlig blind, eller så har folk et poeng. Jeg treffer stadig på folk som måper til meg når jeg bretter ut om min hverdag og de aktivitetene jeg gjør på fritiden. Slik som i går for eksempel, så våknet jeg 05.00 og greide ikke å sove igjen før nesten en time etterpå. Også måtte jeg stå opp 06.45 fordi jeg hadde muntlig norskprøve via skype klokken 08.00. Og klokken 09.00 til 11.00 skulle jeg på fotoshoot for et firma her i Trondheim.

Også jobb da, fra 12.00 til 20.00: Ja, folk måper og jeg skjønner at de blir overrasket over at jeg greier å legge denne kabalen med jobb, skole og trening. Og det som kommer i tillegg. Men jeg elsker det å ha mange baller i luften jeg.

 

Men de må gjerne fortsette å måpe. Det får meg til å føle en tilfredsstillende og mestringsfølelse.

 

Pust inn – pust ut – ro ned.

 

I dga stod jeg opp klokken 05.55 fordi jeg skulle trene TABATA på 3t-Ilsvika klokken 06.30. Det var en real start på helgen og ikke minst morgendagen. Utorlig deilig å være ferdig med treningen så tidlig. Og jeg føler jeg har masse energi, så det å trene når man er litt sliten vil jeg si er lurt. Det er mange meninger om det (som alt annet.), men jeg overbevist om at trening gir energi, og ikke tar energi.

 

 

Nå er det snart helg og det gjør meg veldig avslappet og gald. Nå skal jeg senke skuldrene litt før jeg skal sykle til jobb. Snart er det helg. 

 

Husk å følge meg på min instagram, @randiae.

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer
    1. You go gurl! Du bør virkelig være stolt over deg selv! Bra jobba! Trening gir energi! Skal selv trene idag, elsker tabata og pleier å være me på gruppetimene på tirsdager 🙂 Ha en fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg