Helgen ble raskt 10 ganger bedre….

En skikkelig bra start på helgen ble det da jeg startet på jobb. Da tikket det nemlig inn en melding om at jeg ikke kom opp i sidemål skriftlig. Det hadde jo gått greit å fullføre det, da jeg har skrevet en del nynorsk i dette skoleåret. Men jeg skal slettes ikke henge med leppa over at jeg ikke kom opp, for det er altså helt ok.

 

Nå er det helg.

 

Nå er det helg og jeg skal nyte den sammen med slekt og familie. I morgen skal jeg i konfirmasjon, noe jeg ser frem til. Det blir jo tross alt kake. Å det er noe jeg liker veldig godt, som dere kanskje allerede vet.

 

Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal bestille Take Away Sushi. Da snakker vi helg da.

 

-Randi Annette-
.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg