MIN FØRSTE SOLDAG

Dagen i dag har vært ufattelig flott, eller hele helgen har i grunn vært fantastisk. I går var jeg i konfirmasjon og været var knallfint til langt utpå kvelden Og i dag fikk jeg virkelig koset meg i været meg litt lettere klær som treningstights og singlet. Og fregnene har også kommet over nesa, noe jeg kunne ha vært foruten, men det at solen varmer og gjør meg litt brunere er helt greit.

 

Et bildet fra en sommer for noen år tilbake.

 

 

I dag så hadde jeg besøk av mitt kjæreste fadderbarn, og litt senere ble det en liten tur på besøk til tantebarn. Det var utrolig koselig. Der fikk vi servert både is og pizza, så det var midt i blinken. Selv om jeg er ganske mett ifra i går, så er mat alltid noe som jeg nyter med glede. For ikke å snakke om is da….

Og sykkelen min har fått på sommerdekk, så nå skal vinterdekkene legges vekk i boden. Da er det sommerstemning da.

 

 

Hva har du gjort så langt i dag da?

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg