FESTLIGE DAGER

I dag var det skikkelig tungt å komme seg opp av sengen. Klokken ringte like før klokken syv, og jeg setter virkelig stor pris på helgen som var da jeg kunne sove til jeg våknet av meg selv. Men i og med at jeg starter på jobb klokken 10.00 i dag, så måtte jeg opp i rett tid dersom jeg ville trene før jobb. Og da med kjæresten min som reiser igjen iløpet av dagen i dag. 

 

 


 

 

En god start på dagen, og ikke minst uken. Det gjorde seg virkelig med litt trening etter all spisingen som har vært denne helgen. Masse is, kaker og generelt mat. Men uken her byr jo på både alkohol og festligheter, men jeg skal nyte dagene og kose meg skikkelig. For jeg ser ingen grunn til at jeg ikke skal gjøre det. Med all den innsatsen jeg har lagt ned i skolearbeid så er en fest virkelig på sin plass. Det er full fart nå med forberedelser til eksamen, så det er liksom ikke så mye tid til noe annet etter 17.mai, så jeg må virkelig kose meg og nyte dagene jeg får nå.

 

 

Håper helgen deres var fin, og at dere har noen fine dager i vente.

 

-Randi Annette-

 

8 kommentarer

Siste innlegg