PARTY PARTY

Da er det tid for en liten oppdatering på hva som kommer til å skje her hos meg i kveld. Det er ikke så interessant kanskje, men la gå. Det ble overtid i dag, noe som man må regne med når det er dagen før dagen, men det gikk fint. Det var ikke snakk om mer enn 30 minutter, men det er fortsatt overtid.

 

Vel hjem kom jeg og da var det bare å kaste seg rundt. Støvsuging, rydding og oppvask (rettere sagt, sette inn i oppvaskmaskinen). Også måtte jeg jo handle inn for å lage hjemmelagd pizza, da jeg får besøk av min gode venn, June. Hun kommer rett ifra jobb selv, så da må hun få mat servert. Planen er å spise, snakke shit og ta noen øl. Så får vi se om det blir noe party-party, eller om det blir en rolig kveld.

 

 

I morgen er det jo champagnefrokost som venter så jeg vil jo helt være opplagt til det. Men vi får se om partyløven inne i meg våkner til eller ikke. Det er ikke så ofte at jeg slår ut håret ( eller hva man sier), så vi får se hva kvelden bringer.

 

Hva skal du i kveld da?

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Hos meg skjer det fint lite ikveld,rart åssen man slutter å feire 16.mai når man får barn,heh…må si helt ærlig jeg foretrekker det fremfor barnetog:p så etter 10 år med stress i byen flykter vi opp på byåsen til bestemor/oldemor imårra:)))
      Kos deg masse ikveld:-D

    2. Wenchepia: Hehe, vet du hva? Jeg skulle ønske jeg kunne ha skylt på disse barna inni mellom jeg. Hehe. Det er liksom litt greit å være opplagt og det å være dårlig er jo noe som er.. Ja, utrolig irriterende og kjip. MEN…. Det er vel viktig å slå seg litt løs noen ganger 😉

      Kos deg masse på Byåsen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg