SE MIN KYSTDRAKT – GRATULERER MED DAGEN

Jeg har nå fått på kystdrakten min som jeg er så glad i, og rundstykker er stekt. Nå er jeg om litt klar for å stikke over til naboen for frokost. For min del blir det en liten øl med svært lite alkohol i. Det er sånn 3,2 prosent eller noe. Men litt kos og en liten smak av øl på selveste nasjonaldagen går helt fint. Dette er min andre gang i mitt liv at jeg er på en slik frokost, sist gang var for ti år siden. Så dette ser jeg veldig frem til.

 

 

 

 

 

Bildene av meg som dere ser i dette innlegget fikk jeg tatt veldig kjapt på lørdag, rett før jeg skulle i konfirmasjon. Ikke de beste bildene, men det er i så fall noen bilder av meg og min kystdrakt. 

 

 

 

Jeg vil trøste dere som ikke har noen å dele denne dagen sammen med, med at jeg har egentlig aldri feiret denne dagen. Jeg har stort sett vært hjemme, spist god mat slappet av. Har det vært fint vær, har jeg solet meg og tatt livet med ro. Men i år så hadde jeg lyst til å gjøre noe, så da tok jeg kontakt med ei venninne i god tid, for å spørre hvilke planer hun hadde på denne dagen. Så da ble det så jeg fikk en invitasjon til å komme hos henne og deres venner.

 

Noen ganger må man kanskje ta kontakt med andre, og ikke vente til noen tar kontakt med deg.

 

 

 

Det var hyggelig å få invitasjon, da min kjæreste er på jobb og ikke i byen. Da er det godt man har venner som ønsker å tilbringe denne dagen med meg. Jeg fikk flere invitasjoner i går, men da var allerede mine planer lagt. Uansett, jeg setter pris på hver og en av dere som ville dele denne dagen med meg. Det varmer mye å være ønsket i ulike selskap. Virkelig.

 

Håper at dere får en fin dag i dag, og til dere som har bursdag i dag, en ekstra gratulasjon til dere.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Så hyggelig at du fikk invitasjon til å være sammen med din venninne når du nå først ønsket å ha noen å være sammen med. Velger man alenetilværelsen er det greit nok, men når du er alene fordi du ikke har noen rundt deg så er det litt ekstra stusselig.
      Kystdrakten er så vakker, og med en vakker, ung dame i nydelig kystnatur… Blir ikke bedre enn som så!
      Jeg har hatt kystdrakten siden 2002 og er så utrolig glad for at jeg har den. Alltid kledd når det er selskap 🙂
      Gratulerer med dagen <3

    2. Helga Sriskantharajah: Ja, det er kjekt med litt selskap når man ønsker det. Uten tvil min beste feiring så langt.

      Kystdrakten er fin ja. Selv gratulerer med dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg