BILDEDRYSS FRA TIDENES JENTEKVELD

Ja, hvor skal jeg begynne? Jeg kom meg til Melhus til klokken var 18.00, i går kveld og da var det bare å skifte til litt finere klær, få opp håret i en hestehale (det var så varmt å ha håret løst…..), og forsyne seg med mat og noe i glasset

 

Se så fint vi hadde det. God mat, musikk, godt selskap og et fantastisk vær.

 

 

 

 

Jeg kan ikke huske sist jeg danset og lo så mye som jeg gjorde i går.

 

 

Legg merke til den lille babyen som var 4 måneder som koset seg sammen med oss en liten stund.

 

 

Instagram: @randiae

 

 

Jeg hadde en plan om å holde fingrene unna babyen da jeg er skikkelig glad i slike små. Men jeg greide ikke å holde meg unna, så jeg ropte JEG TAR*N – i det moren registrerte at barnet skrek. Så da fikk jeg gi han flaske.

Han holdte øyekontakt og holdt i fingeren min med de søte små hendene. Ekstra kos var det å høre at de sa jeg kledde det. Den perfekte mamman, liksom. Hehe. Jeg kunne ikke gjøre annet enn å smile. Så rolig, snill og søt.


 

 

Så når babyen hadde dratt, ble det hæla i taket, og tenna i tapeten. Kvelden ble over for min del rundt klokken tre i natt, men det var de som var oppe til klokken var over fem også. Så ung er ikke jeg lengre… Selv om de var eldre enn meg.. 

 

Nå er jeg hjem og sitter å nyter et glass sjokkomelk. Formen er kjempe fin, så nå blir det om litt lesing til eksamen. Så får vi se om det blir trening senere.

 

Uansett – lev livet, lev i nuet, kast deg ut i ting, grip muligheter og tenk på det å slå deg litt løs. Jeg har denne uken vært sosial tre dager. 16,17 og 20 mai. Det har vært en uforglemmelig uke med masse opplevelser jeg ikke ville vært foruten. Nyt resten av dagen. Håper dere får en fin søndag videre.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg