ET LITE PIP

Først må jeg bare få beklager så mye for at jeg har vært fraværende noen dager, men jeg har lest til eksamen i to dager nå, samtidig som jeg har vært på jobb og reise. Da må noe prioriteres vekk, og denne gang ble det bloggen og instagram. Eller, sistnevnte har jeg forsåvidt vært innom, men ikke vært så veldig aktiv.

 

Dagen startet for meg klokken 06.10, og klokken 08.00 var jeg på skolen. Eksamen fra 09.00 til 14.00, også var det en lang reise som ble lengre enn hva den i utgangspunktet skulle være. Reisen startet 15.50, og jeg var frem hjemme hos pappa like over klokken 21.00. Så nå er jeg mildt sagt sliten…

 

Et bildet som er tatt fra verandaen her hjemme…..

 

Tenkte jeg måtte gi et lite pip før jeg legger meg. Nå blir det sengen om ikke alt for lenge. Ønsker dere alle en fin kveld.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg