EN TVILSOMHET

Allerede nå begynner jeg å tvile på mine planer angående sommer. Jeg har tre uker ferie i sommer, en i starten av juli, og to i slutten av juli/starten på august. Og planene er i grunn åpne, men jeg har sett for meg å ta ferien i havgapet, altså en norsk sommer. Nå begynner jeg å tvile, allerede. Det er regn, regn og atter regn, Jeg har ikke noe lyst på en sommer med regn, og sjansen for at det blir regn er utrolig stor. Jeg er jo så blek at huden skriker etter sol.

 

Men det er enda håp, liker jeg å tro. Men det å sitte i havgapet i to uker med regn, det vet jeg ikke om jeg kommer til å takle veldig bra. Så kanskje jeg må ha en plan dersom været blir dårlig….

 

Når været er bra kan jeg leke apekatt ved sjøen, sole meg eller gå turer. Nå blir det rolig og kun oppholde seg innendørs.

 

Det finnes ikke dårlig vær sies det, bare dårlig klær. Men det er da ikke noe gøy å bli våt og kald. Naturmenneske – det er jeg dessverre ikke.

 

Har du ferieplaner? Eller en plan b?

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg