SOMMERFEST MED TRD.BY

Da holdt jeg nesten på å si noe som – God mandag kjære lesere.

Jeg hadde fri i går så for meg er det mandag i dag, men jeg skal si jeg synes det er helt greit at det er tirsdag. Jeg har også fått en hyggelig invitasjon av Trd.by, som er en nettside for alle som elsker byen Trondheim. En del av byavisen Adressa, for å forklare kort. Det er utrolig hyggelig å bli invitert selv om jeg heller burde lese til eksamen.

 

 

Her kan du forresten lese et av mange innlegg som Trd.by har delt fra min blogg.

 

Men det blir ikke noe sent for min del uansett, da jeg må på jobb til klokken 09.00 i morgen. Så to timer eller noe tenker jeg at jeg kan ofre på å være sosial. Så må jeg nok vende nesen hjemover, selv om jeg heller skulle vært ute til midnatt. Men det å være litt sosial er bedre enn å ikke være det i det hele tatt. Det trøster jeg meg med i så fall.

 

Det ser ut som det blir en fin sommerdag i dag også her i flotte bartebyen. Selv er jeg så solbrent så jeg tror det er greit at jeg må være innendørs i dag. Jeg lyser ikke i mørket, men det er ikke så langt ifra tror jeg.

 

Lag en magisk dag – du fortjenter det.

-Randi Annnette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg